onsdag 7 mars 2012

Karlskrona vinst i sudden - ändring av planerna? NEJ!

Och så vann då Karlskrona första matchen med 4-3 efter sudden death. Lite som förväntat. Inte sett en sekund av matchen men av det jag hört slarvade Vita Hästen en hel del och det håller ju såklart inte. Men, och det är ett stort men. Vita Hästen har nu två raka hemmamatcher, om man vinner första vill säga, och det betyder mycket. Mitt tips kvarstår. Hästen tar det här.

Dock tycker jag det är humor på hög nivå när man från Karlskrona håll snackar om att Vita Hästen storsatsar och spenderar miljoner. Nu har inte jag alla siffror men nåt säger mig att om man tar senare 2-3 årens lönebudgetar och lägger ihop så har KHK spenderat bra mycket mer pengar än Hästen. Så vem ska egentligen snacka?

Med de pengar KHK satsat borde dom vara ett nytt Örebro eller Tingsryd. Dvs ett lag som är rätt överlägset och det är man ju inte. Nej, på fredag och lördag stänger vi truten på Tomas Kempes mannar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar