söndag 15 januari 2012

Söndagsmatcher

Flera bra och intressanta matcher i allettan södra ikväll. Toppmatch mellan Kristiansstad och Vita Hästen där jag tror oavgjort ligger bra till. 3-3? Mest pressat? Karlskrona som åker till Mariestad för att plocka tre poäng. Förlorar KHK där har jag svårt att se hur man ska kunna ha kvar Tomas Kempe i Båset, trots att man nyligen nyttjat optionsåret. BOIS borta är dock ingen enkel nöt att knäcka. Jag tror faktiskt man riskerar åka på stryk och då kan vi snacka om pressat läge för blekingelaget.

Skövde tar emot Olofström och förlust för hemmalaget innebär att laget kan packa väskan för den här säsongen. Och det vore faktiskt ett fiasko.  Olofström? Well, de kan slå alla och förlora mot alla. Man blir inte klok på laget. Vimmerby ska ikväll försöka ta tillbaka lite av sin förlorade heder hemma mot Kallinge och det tror jag inte dom lyckas med. Krif vinner!

I övrigt är det intressant att notera att den här bloggen börjar vakna till liv. Jag har en nyhet inom kort angående bloggen så håll utkik!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar