söndag 20 februari 2011

Alla rätt men ändå inte

Så nu är Allettan Södra slut. Det blev Karlskrona som tog sista playoffplatsen efter att Skövde inte haft en chans i den avgörande matchen och förlorade med hela 7-2. Svagt i en så viktig match att vika ned sig.

Hur som helst. Hur gick det då med mina tips inför allettan? Jo, alla rätt, men ändå inte. Jag hade samtliga rätt på lagen utanför playoff. Lag 5-8 satt som en smäck på varje position. Det kallar jag att leva upp till epitetet "allvetaren". Bland topp-4 gick det inte lika bra även om jag hade rätt på vilka lag som skulle ligga där. Däremot hade jag fel på inbördes ordning. Men det är sånt man kan ta. Därför hade jag alla rätt, men ändå inte.

Nu väntar det spännande playoff och kvalserie för flera lag och närmsta månaden kommer bli ohyggligt intressant. Inlägg om mina tankar inför det kommer komma. Men just nu tänkte jag göra som flera lag blev klara för idag. Ta semester. Iallafall till imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar