onsdag 2 februari 2011

Ismaning - en plats undvika

Sitter på hotellrummet i staden gud glömde. Ismaning. En förstad till Munchen och dricker lite vin och mår allmänt bra. Men att jobba utomlands tär på kräfterna. Men om ni nångång får chansen att besöka Munchen. Ta den. En riktigt vacker stad. Tyvärr för mig är det -10 och uberkallt.

Då är det extra intressant att notera att Vita Hästen fortsätter vara överlägsna och att Olofström, Skövde och Mariestad inte riktigt räcker till. Skövdes förlust är överraskande. Jag trodde laget var på gång och att Vita Hästen som trots allt hade råd att förlora skulle se mätta ut. Men ack va fel jag fick. Och vilken debut av Johan Alcén!

Jag får återkomma senare i veckan då jag kommer hem i helgen som kommer. Tyvärr tar ju inte hockeyn en paus när jag gör det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar