tisdag 29 mars 2011

Herregud, vad vissa är lättretliga

Ojsan, jag svor visst i kyrkan. Man får visst inte säga vad man tycker om en dålig insats utan att få skit tillbaka från en enögd läsarkår. Men jag kvarstår vid mitt omdöme. Vita Hästen var värdelösa igår och Tingsryd var inte bra dom heller.

Men kanske har jag för höga krav. Division 1 och botten av allsvenskan är inte bra hockey. Det är felpass, dåligt positionsspel och allmänt tafatt hockey. Och det kanske man får stå ut med. Men det stör mig. Känslan är att om du får in en kille som beter sig som en riktig hockeyspelare så dominerar man. Svårare är det inte.

Fått en del respons från LHC fans också och jag kan tydligen inget eftersom jag vidhåller att stan tog Linköpings uttåg lite för lätt. Okej, på diverse forum kan säkert näthat förekommit mot klubben men i övrigt? Corren har varit helt tom på kritik i min mening och den lilla kritik som funnits har varit väldigt mjäkig. Även där kvarstår jag vid mitt omdöme att årets säsong var ett fiasko för "cluben" och att LHC får se upp så de inte är på nedgång som klubb.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar