måndag 28 mars 2011

Vita Hästen, Ni är totalt värdelösa!


Jag brukar inte använda för hårda ord. Men nu får ni ursäkta mig. Men Vita Hästen, ni är totalt jävla värdelösa och ni har precis skämt ut en hel kommun. Grattis till den bedriften.

Inte ens en billig 2-0 ledning fick laget att prestera. På sju minuter i andra perioden efter virrigt försvarsspel, målvaktstavlor och allmänt värdelöst spel släppte man in fyra raka baljor och vips stod det 2-4 på tavlan som blev 2-6 innan matchen var slut.

Jag skulle kunna rabbla upp varenda spelare i laget och ändå inte hitta någon som visade uns av klass ikväll. Det är så dåligt rakt över att jag inte vet hur klubben ska kunna ta nya tag inför nästa år. Men en sak är uppenbar. Man kan inte bygga laget på ungdomar och jämngråa kedjor rakt över. Man måste få in riktiga klasspelare och en riktig vass första kedja. Idag saknar men det totalt.

Det som gör mig mest besviken är kvalitén på motståndet. Den finns nämligen inte heller. Tingsryd ikväll kunde trots att dom var värdelösa även dom vinna enkelt och det stör mig. Så enkelt får man inte vika ned sig. Flera spelare underpresterar och är som sämst när det gäller som mest.  Bergh, Näsström, Eriksson, Ohlsson Samuelsson, Engström och egentligen varenda spelare i laget såg ut dom div 2 spelare ikväll. Och om ni läser det här, Skämmes ta mig fan!

4 kommentarer:

  1. Ok, det var inte bra för 5 öre, men det var Du som för inte allt för lång tid sågade fansen...Nyans och nivå...

    SvaraRadera
  2. du verkar va jäävligt tom i skallen..sök hjälp

    SvaraRadera
  3. Vet ej vad Du vill nå med ditt bloggande men långt kommer Du inte gå. Se till att självrannsaka Dig och se till att länken till Din blogg på Hästens hemsida tas bort!

    SvaraRadera
  4. allvetaren som inte vet ett jävla dugg om hockey, har gjort det igen. Du vet ju inte ens vad Tingsryd ställer på banan, jämnfört med Hästen. Lägg ner din skitsida om du har så lite hockeykunnande som du nu visar.

    SvaraRadera