onsdag 16 mars 2011

Når jag inlägg 100?

Jag har inkl detta blogginlägg skrivit 97 inlägg sen jag startade 3 jan 2011. Men nu kanske det får ett slut.

Varför? Google Adsense har dragit tillbaka mitt tillstånd av oungrundlig anledning utan och hänvisar bara till "risk för otillbehörligt klickande" vad det nu kan betyda. Jag kommer överklaga så fort jag förstår hur man gör men då ska ni veta att allt google har att göra med är otroligt krångligt för dig som kund och man har egentligen noll rättigheter och google kan egentligen göra hur dom vill. Tänk på det nästa gång ni drömmer om att jobba där.

Vad innebär detta? Inte mer än att dom "snor" ett par hundra kronor av mig. Inte katastrof, men det är en princip sak.

Jag återkommer med hur det går och frågan är om jag kommer nå inlägg 100?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar