onsdag 16 januari 2013

Och där kom förlusten

Tidigare har spelet inte stämt men man har vunnit och därför har klagomålen varit frånvarande. Och som jag tidigare sagt. Vinster kan förblinda och det tycker jag det gjort. Och idag var spelet väldigt upp och ner men klart är att spelet är långt ifrån vad man både önskar och kräver. 4-3 förlust borta mot Vimmerby är resultatet av oskicklighet och, faktiskt, ren klantighet. Kanske är detta ett olycksfall i arbetet och man tar revansch redan på söndag mot Krif, men förlust där och Hästen får se upp.

Jag har sagt det tidigare att jag känner att något saknas. Tyvärr känner jag det mer och mer.

2 kommentarer:

  1. Känns som att det egentligen inte spelar någon roll. Varför? Har bara så svårt att tro att något av div 1-lagen ska kunna komma de två sista lagen i Allsvenskan.

    Tyvärr. :-/

    Men visst, hoppet är ju det sista som överger en, sägs det ju. Just det faktum att inget talar för Hästen kanske är det som talar för dom? lol

    SvaraRadera
  2. Fint jag skriver...

    Ska såklart stå:

    "Har bara så svårt att tro att något av div 1-lagen ska kunna komma FÖRE de två sista lagen i Allsvenskan."

    SvaraRadera